Beheer huurwoningen

 RaySemhousing heeft jarenlange ervaring in het beheer van huurwoningen, ook speciaal voor eigenaren die naar het buitenland verhuizen. Hierbij staat betrouwbaarheid voorop;

ADMINISTRATIEF EN FINANCIEEL BEHEER

  • Opstellen en ondertekenen van het huurcontract, inclusief ontvangst huur en borg
  • Check-in huurder. Aan de hand van het check-in formulier, de inventarislijst en foto’s wordt de conditie van de woning vastgelegd bij de start van de huurovereenkomst
  • Administratie woning gedurende de verhuurperiode inclusief doorbelasting gebruikerslasten aan huurder
  • Administratie maandelijkse huurbetalingen inclusief adequate actie wanneer de huur niet voor de 1ste van de maand is ontvangen
  • Directe actie wanneer een huurder vertrekt ter voorkoming van leegstand
  • Check-out huurder. De staat van de woning wordt opgenomen aan de hand van de documenten van de check-in. Eventuele vermissing of schade wordt verrekend met de borg
  • Post ophalen en versturen naar eigenaar, ook naar buitenland
  • Maandelijks de woning inspecteren 

TECHNISCH BEHEER

We kunnen snel een loodgieter, klusjesman, ontstoppingsbedrijf, schilder en andere vakmensen regelen. 

Voor urgente calamiteiten is Raysemhousing bereikbaar binnen 24 uur. Voor niet-urgente meldingen wordt eerst gezamenlijk bepaald wie verantwoordelijk is voor de kosten. 

Neem contact op